Skip to content
- Kuidas haarata ja hoida tähelepanu 2006;
- Digialgus: Õpetaja loob ja jagab 2017;
- Kujundav hindamine – investeering tulevikku 2017;
- Esitlus ilma PowerPointita 2017;
- Helifailid õppetöös 2017;
- Testide koostamine ja metoodika 2017;
- Kujundava hindamise praktikapäev 2017;
- Lugemisjooga 2018;
- Teistmoodi ennast kehtestav käitumine 2018;
- Õppimist toetav hindamine 2018;
- Ideekursus – eesti keele, matemaatika, looduse õppimine läbi kunstilis-mänguliste ja muusikaliste tegevuste 2018;
- Põhiained algklassides 2018;
- Aktiivne vahetund 2019;
- Autistliku ning ATH lapse emotsionaalse arengu toetamine, probleemne käitumine koolis 2019;
- Loodusest loodusõpetusse;
- Ideekursus – eesti keele, matemaatika looduse õppimine läbi kunstilis-mänguliste ja muusikaliste tegevuste 2019;
- Digitaalsete õppematerjalide loomise põhimõtted 2019;
- Tuleviku õpetaja: Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul 2019;
- Tuleviku Õpetaja: Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul 2019;
- Google Classroom nädalaga selgeks 2020;
- Lihtsad joonistuse ja digikunsti vahendid õpetajale 2020;
- Liigu ja õpi: Aktiviseerivate tegevuste võimalusi distantsõppes 2020;
- Interaktiivsete õppematerjalide loomine matemaatikas 2020;
- IKT vahendite kasutamine matemaatikaõppes 2020;
- Google Classroom edasijõudnutele 2021;
- Kaasav haridus 2022;
- Klassijuhataja muutuv roll õppija arengu toetamisel 2022;
- ReSTART arenguseminarid 2022;
- Targalt internetis ABC minu koolis 2022;
- Multimeedia rakendamine õppetöös 2023;
- Võrratult võrreldamatu õpetaja 2023;
- ÕPIRAAM ja digitaalsed enesekontrollitestid ehk kuidas targalt Kahooti kasutada (Targalt internetis) 2023;
- Muusikaproduktsiooni ettevalmistuskursus MUBA jätkuõppesse sisseastujatele 2024.