Läbitud koolitused

  • Kuidas haarata ja hoida tähelepanu 2006;
  • Digialgus: Õpetaja loob ja jagab 2017;
  • Kujundav hindamine – investeering tulevikku 2017;
  • Esitlus ilma PowerPointita 2017;
  • Helifailid õppetöös 2017;
  • Testide koostamine ja metoodika 2017;
  • Kujundava hindamise praktikapäev 2017;
  • Lugemisjooga 2018;
  • Teistmoodi ennast kehtestav käitumine 2018;
  • Õppimist toetav hindamine 2018;
  • Ideekursus – eesti keele, matemaatika, looduse õppimine läbi kunstilis-mänguliste ja muusikaliste tegevuste 2018;
  • Põhiained algklassides 2018;
  • Aktiivne vahetund 2019;
  • Autistliku ning ATH lapse emotsionaalse arengu toetamine, probleemne käitumine koolis 2019;
  • Loodusest loodusõpetusse;
  • Ideekursus – eesti keele, matemaatika looduse õppimine läbi kunstilis-mänguliste ja muusikaliste tegevuste 2019;
  • Digitaalsete õppematerjalide loomise põhimõtted 2019;
  • Tuleviku õpetaja: Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul 2019;
  • Tuleviku Õpetaja: Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul 2019;
  • Google Classroom nädalaga selgeks 2020;
  • Lihtsad joonistuse ja digikunsti vahendid õpetajale 2020;
  • Liigu ja õpi: Aktiviseerivate tegevuste võimalusi distantsõppes 2020;
  • Interaktiivsete õppematerjalide loomine matemaatikas 2020;
  • IKT vahendite kasutamine matemaatikaõppes 2020;
  • Google Classroom edasijõudnutele 2021;
  • Kaasav haridus 2022;
  • Klassijuhataja muutuv roll õppija arengu toetamisel 2022;
  • ReSTART arenguseminarid 2022;
  • Targalt internetis ABC minu koolis 2022;
  • Multimeedia rakendamine õppetöös 2023;
  • Võrratult võrreldamatu õpetaja 2023;
  • ÕPIRAAM ja digitaalsed enesekontrollitestid ehk kuidas targalt Kahooti kasutada (Targalt internetis) 2023;
  • Muusikaproduktsiooni ettevalmistuskursus MUBA jätkuõppesse sisseastujatele 2024.
Scroll to Top